Monday, October 26, 2009

Loeng 8. Second Life

Praege kõik minu kokkupuude Sl'iga piirduga STVK ainega. Varem olen sellest keskkonnast ka kuulnud, aga tema otsa ei ole ma sattunud.

Virtuaalsel loengul osalemiseks tegin ka endale avatari. Kas sellepärast ei ma ei mängi arvutimänge, või kasutajaliides ei olnud piisavalt intuitiivselt arusaadav minu jaoks - oli isegi minu avatari väljanägemine täielik disaster. Kui seisin stendi eest, kust oli võimalik tasuta igasuguseid asju hankida said ma midagi soengutega seotud - mõtlesin et vot nüüd vahetan, kuid lõpuks sain ma seda endale karbi kujul, mis rippus minu käe küljest. Kuna ma ei saanud sellest lahti, siis ma jätsin oma avatari "omapäi " SL'is elama ja tegin endale teist.

Peale paar youtube'i videod sain ma ikkagi teise avatari välimusega hakata. Aga mis edasi?
See on peamine küsimus, mis mind vaevleb :) Kuna see on suhtlemiskeskkond - siis tahaks suhelda, aga mitte keegi minu sõpradest ei ole SL-is esindatud. Nii et selleks kindlasti läheb aega, kuni ma hakkan seal tihedamini käia. Nii sama ennast seal arendada ma mõtet ka ei näe - mul on reaalses elus on küll alasid, kus tahaks progressi ja avatari edendamine on väga madala prioriteediga.

Mis puudutab Eesti esindatust SL-s ehk saatkonda on mul ikka vastuolulisi mõtteid. Pikas perspektiivis, on see võib olla tähtis, aga lühemas - on ka tähtsaimad asjad mis ootavad ärategemist. Aga kui võtta seda strateegiliseks sammuks siis las ta on seal, kui just mõtetus rahasummad ei hakka meie armas riik sinna kuulutada.

No comments:

Post a Comment